gemeente Steenbergen | Meld overlast vanaf 1 oktober via de nieuwe BuitenBeter-app

Nieuwsbericht Meld overlast vanaf 1 oktober via de nieuwe BuitenBeter-app

Gepubliceerd op: 26 september 2024 13:25

Een schone en veilige buurt, dat willen we toch allemaal? Maar wat doet u als u overlast ervaart? Met de nieuwe BuitenBeter-app meldt u snel en eenvoudig problemen in uw omgeving en draagt u direct bij aan een betere leefomgeving. Vanaf 1 oktober vervangt BuitenBeter de verouderde MijnGemeente-app, die niet langer wordt bijgewerkt. BuitenBeter wordt daarentegen continu verbeterd, zodat u met gemak kunt blijven melden en de gemeente snel kan handelen.

Meld snel en eenvoudig overlast

Heeft u overlast van geluid, foutparkeerders, zwerfvuil of problemen met de groenvoorziening? Met de BuitenBeter-app kunt u dit voortaan eenvoudig melden. Ook meldingen die specifiek voor de Wijk-boa's bedoeld zijn, kunnen via deze app worden doorgegeven.

Aan de slag met BuitenBeter

Het gebruik van BuitenBeter is eenvoudig. Download de app via de Apple Appstore of Google Play. Volg de stappen op het scherm en maak binnen enkele klikken uw melding. Voeg indien nodig een foto toe en specificeer de locatie. Binnen een paar minuten draagt u bij aan een mooiere en veiligere buurt.

Met BuitenBeter blijft u betrokken bij uw omgeving en helpt u de gemeente om problemen in de openbare ruimte snel en effectief op te lossen. Doe mee en zorg samen voor een prettige leefomgeving!

Meer informatie

Meer informatie over het maken van een melding vindt u op de pagina "melding maken gemeente".

Afbeelding BuitenBeter